19 november 2012

Bad day

Brukar ju normalt tycka om måndagar, men idag kan jag inte bärga mig tills denhär dagen är slut och jag får gräva ner mig under täcket. Allt som kan gå fel har gått fel idag, och än är inte dagen slut...
Somnade aldrig inatt för att jag var så arg och ledsen och trött. Vaknade med påsar under ögonen och hade en allmän fuck-my-life-attityd. Benen värkte efter lördagens mässa och dansande. Kopieringsmaskinen i skolan funkade fortfarande inte = jag måste lösa problemet. Dragkedjan till lilla facket i väskan gick sönder. Handtaget till väskan gick sönder.  En positiv sak var väl att jag på IT-lektionen fick färdig en uppgift som var på hälft... Gick och åt. Sen skulle Sandra och jag göra en recensionsuppgift, men visade sig att man behövde läsa 35 sidor litteratur före, så då skippade vi det.

Kom hem, åkte iväg och handlade. Var riktigt positiv till att göra skolarbete, tänkte att då kan ju inget gå fel.. Nå, man ska ju aldrig ropa hej förrän man e ur skogen. Nu sitter jag här och hackar huvudet i bordet för att jag tydligen kastat/slarvat ett papper som jag behöver till IT-portfolion. Betyder att jag både måste läsa litteraturen till recensionsuppgiften OCH göra om den uppgiften som jag slarvat. FAKK MAJJ LAJFF LIKSÅM.

Finns inte mycket annat att glädjas över förutom zumba ikväll då.. Vilket säkert också kommer att gå åt helsike, eftersom jag har ovanligt sjuk rygg just precis idag. Förvånad? Nä, tänkte väl det.

Alone I break

2 kommentarer: