23 oktober 2012

Tuesday

Hemma igen efter another lovely day på förskolan. Idag har jag motionerat första gången på ca 1,5 veckor. Traskade till jobbet, traskade till och från biblioteket tillsammans med förskolegruppen, och traskade sen hem igen när jag slutade. Måste erkänna att jag var ganska slut... Ingen kondition och inga muskler kvar! Good luck sen när jag får börja träna igen.

Nu ligger jag här och chillar i soffan igen. Känns som om detta är enda stället i hela huset där jag vistas... Ska fixa lite mellanmål och sätta igång High School Musical 2. Kollade ettan igår, vilken nostalgi! Fnissade bara åt mina och Linns dåtida funderingar.. När filmen är slut borde klockan sådär passligt börja bli matdags. Sen får vi se vad som händer ikväll. Kalle ska och kika på en ny Mercedes till Purmo. Med bra tur får jag också åka med, så jag inte behöver ligga här och dega hela kvällen. Börjar faktiskt bli riktigt trött på dethär nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar