2 oktober 2012

Dagens snille

Äppelmos
Jordgubbsmos
Rotemos
Potatismos
Plåttermos
Nejnej.. vänta nu. Plåttermos? Wtf är det?! Aah, pling! Plåt-termos. Got it.

Detdär var dagens snilleblixt för mig i skolan nyss. Fnissade ganska mycket åt mig själv, faktiskt. Idag har vi alltså varit i skolan mellan halv nio och halv tre. Haft dubbeltimme matte, och sen en föreläsning barns språk. Stubimöte däremellan på matrasten, och så var den skoldagen förbi. Tror att det är onsdag idag, dessutom... Vet inte riktigt varför, men det bara känns så.
Ska göra lite ändringar i min forskningsplan nu, steka fiskpinnar och värma spenatsås och käka med ägg. Hoppa i bilen och åka iväg till Nykaabi för veckans första ridtur. Sen back to Jeppis, ett 20 minuters zumbapass (hade egentligen tänkt köra 40min, men tror jag ska ta det lättare passet för ryggen ännu). Sen är det bara några skoltexter kvar att läsa innan jag får inta soffläge framför Roswell, med goda smörgåsar och lite knaraost på det. Fint he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar