27 oktober 2012

Osocial? Jag?

Alltså jag vet inte vad som hänt, men jag njuter av att sitta här i ensamheten och inte ha ett endaste dugg att göra. En lördagkväll! Antar att dethär har kommit av allt mitt soffliggande, då jag inte FÅTT göra nåt. Nå, i varje fall så far tankarna lite kors och tvärs i skallen just nu. Skulle helst av allt fortsätta slappa såhär resten av kvällen. Fortsätta spela Sims. Ta en lång dusch men inte behöva fixa mig. Krypa ner under filten och se en bra film. Bara vara, ni vet.
Men sen tänker jag, att hur trevligt är det för mina medmänniskor? I alla fall är jag rätt säker på att min andra hälft protesterar kraftigt om jag ens föreslår saken.. För att inte tala om hur länge sen det är jag träffat andra människor! Gudars, det måste vara flera veckor sen.

Nå, hur det än blir så tänker jag i alla fall inte dricka ikväll. Har kommit till det att jag tänker inte dricka om det inte händer något särskilt, som t.ex. nån fest eller så. För vad är det egentligen för vits att hinka i sig flera liter onyttigt skit bara för att? Try telling that to the people in this village...

2 kommentarer:

  1. he kom ja fram till rej furi ja ens had fundera på om ja sko buri drick :P Tycke he e onödit att drick upp en massa penga. Ja har no bete ställe att lägg dom på än i na drickas men all gör jo som di vill me penga sin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo he e no sant! tänk att e sko ta såde läng fö me ti kom på e...

      Radera