11 oktober 2012

Nästsista

 Dagens outfit - jeans: Cubus, kortärmad: Code, grå kofta: Lindex.
Godmorgon världen! Redo att trampa iväg till skolan...
(tänk om jag bara hade vetat att det hade bestämt sig att ösregna just de 5 minuter det tar för mig att cykla till skolan)
 Snart matdags, blir samma som i förrgår: ugnsgrönsaker/rotfrukter, laxsås och sallad. Och alla mina hundra piller...
 Sen ska jag öva öva öva! Vilken utmaning vi fått...
Borde skumma igenom AVON-katalogen också, även om jag inte egentligen får handla nåt..

Annars har väl dethär nog varit en helt vanlig dag det också. Nästsista skoldagen denhär veckan. Hade engelska ordprov (det gick nog riktigt bra tror jag) och sen bild och form. Gitarr däremellan då.
Dagens planer ser ni ovan, och därtill kommer också zumba 18:45-19:45. Vem vet, plötsligt kanske jag slår på stort och sticker iväg på musicquiz också, ifall jag får sällskap... Fredag imorgon, tjohej!

1 kommentar: