29 oktober 2012

Maanantai


Traskade iväg till dagis tills 8:45 ungefär. Grejade på med ett och annat under dagen. Lite ovant med så kallt väder, bet nog lite i kinderna dendär timmen vi var utomhus faktiskt. Klockan 13 när jag slutade hämtade gubben mig, och så åkte vi iväg till Vasa. For till Tullen och fyllde i skattepappren för nya bilen, och sen till besiktningen. Tog en eeevighet... Via Motonet för att hämta lite delar innan vi styrde kosan tillbaka mot Årvas. Käkade lite mat (eller ja, mikrohamburgare kanske inte är MAT men det var vad som fanns) och bänkade oss sen framför varsin dator.

Håller som bäst på och bakar ett hälsoknäcke som jag fått smaka på förskolan. Där var det så gott att jag fantiserat om det hela förra veckan.. Blir min variant lika god sätter jag upp receptet sen! Kalle ska strax iväg till Vöro och spela med Kararockarna. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på så länge. Packa in hans presenter, åtminstone. Kanske se om jag hittar nåt att handla tills södernresan från Ellos-rean. Spela Sims är ju alltid bra tidsfördriv.. Sånt. Måndagszumba, I miss you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar