1 oktober 2012

Lördagens bilder

 Nya Kadetten, som jag glömt att visa åt er!
 Kalles nya arbetsbil, som jag tycker är otroligt ful... "Men do måst jo fota an från denhär ful sidon!". Okejokej.. Om do vill all ska si he tå!
 Lördagens outfit: svarta jeans H&M, kilklackar och röd tröja Seppälä, och Idas skitsnygga tröja som jag alltid dreglar över, och tog mig friheten att låna (tack å fölåt, Ida) 
 Leipätehdas var för mig ett helt nytt ställe!
 Citt kom en sväng också
 Lien, Kalle och Citt (och halva Tommy) aka. shottarna
 Själv fick jag nöja mig med en alkoholfri drink...
 Sister Sin kom upp på scenen, och mina fotoförmågor blev skit på en gång...
 Kalle och Tommy fick fnatt och började göra vilda dancemoves... Fick börja fråga "Vem e ni!?"
 Suddigt och bra..
 Feelisen på topp!
 Lien och Mangen
 Kalle och jag kan ju som bekant dethär med att fota.........
 Bättre att anlita nån annan!
 Crazy Kim!
 De tre vännerna
 Tommy förvandlades plötsligt till discokungen...
Liksom Kalle och Kim... ojoj.

Efter dethär var det inte lika trevligt längre, eftersom det blev spyas och springas lite hit och dit. Stack iväg hemåt runt klockan två, men var hemma först fyra, efter x-antal spypauser... Fann mig själv sittandes utanför Kaffestugan i Årvas (typ 2km hem) och lyssna på Hang Tough medan samtliga passagerare satt/stod och kväljde. Nån som tror att det var skönt att slänga sig i sängen efteråt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar