15 oktober 2012

Helgbilder

 Supergott Gojibär-te och en rätt smarrig chokokaksbit blev det på Ett rum och kök i Vasa i lördags
 Fonsi hängde med oss. Eller ja, till en början. Sen var det mest jag som hängde med... T.ex. till Amarillo på öl. Jag vilade mest i fåtöljen.
 På hemvägen stannade vi vid Tesses café på käk. Grillad lax med grillade grönsaker, broccoli och bearnaisesås blev det för mig. Huur gott som helst! (och jag var jättestolt att jag tog grönsaker och inte franskisar)
 Höstfesten i Kimo var trevlig!
 Bejbe and I
 Två favoritblondiner: Cila och Madde
 En hel del folk hade hittat dit också!
 Efter dethär åkte jag hem... Så fick aldrig veta hur kvällen slutade.
Kvällens outfit/såhär sned var jag. Vet att det inte syns nästan alls eftersom fickorna på kjolen "plufsar" ut. Men kollar man riktigt noga ser man nog att jag inte är riktigt rak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar