14 oktober 2012

Experimenterar


Idag så tyckte Blogger återigen att jag hade använt upp mitt bildutrymme. Så nu har jag kopplat till ännu en mejladress, snart har jag mejladresser lite här och där, som jag inte minns lösenorden till.. Nå, hursomhaver. Detta är mitt ursprungliga konto, på hotmailadressen. Står att jag har noll Mb bildutrymme, men ändå går det att ladda upp? Ska testa på första gmail-adressen nu också, och se ifall det är samma där.. Annars blir jag nog förvirrad. Vet nån förresten hur man krymper bilder till 800x800 pixlar på enklaste sättet? Borde tydligen börja göra det för att spara bildutrymme...

Har förresten kommit mig till Jeppis. Fått packat upp grejerna. Hade tänkt mig en snabbdusch, men får se om jag orkar mera ikväll. Borde göra lite läxor... Och kanske en idé att lägga mig tidigt, även om vi börjar först 10:30 imorgon. Gissar att dendär Burana 600 kickar in snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar