19 oktober 2012

Den ensamma helgen

Godmorgon världen!
Slog upp mina vackra bruna klockan 10:30 idag igen. Har sovit riktigt gott, och ryggen känns ännu lite bättre idag. Men, jag ropar inte hej ännu... Det känns liksom som om det är bättre att vara lite pessimistisk ännu, så får jag äta upp mina ord sen när det faktiskt har blivit bättre istället. Käkade nyss dunderfrukost: gröt med blåbär, en kopp te, två karelska piroger med smör och ägg. Bara apelsinjuice som fattades! Jättemätt nu..

Har inga storslagna planer idag. Kolla mera Roswell, spela Angry Birds och slappa. Borde väl läsa lite kurslitteratur, eftersom det inte blev nåt igår. Men oj vad det var skönt att bara ligga och lata heeela dagen igår. Hemskt att säga, men ibland är det nog bra att vara sjuk... För då har man inga måsten! MEN! Skulle nog hellre träna, faktiskt. Saknar det så sjuukt mycket just nu.
Ikväll kommer jag att ha hela huset för mig själv. Kalle och svärfar ska iväg och skriva om varmanslicensen (måste förnyas var 5:e år) och svärmor ska på jobb till Absi. Imorgon ska Kalle på WASP till Seinäjoki. Är riktigt ledsen för det, måste jag säga. Vill verkligen inte sitta hemma ensam hela helgen! Fyfan vad sugande. Kan ju inte direkt sticka iväg på nåt galej ensam heller. Tanken var ju faktiskt att jag skulle med på WASP, har biljett och allt. Men tror inte det är så bra för min rygg.. Tar ju över en timme att köra dit, och sen att stå och klämmas bland massa galna, fulla mänskor i flera timmar. Tja.. Ifall ryggen känns ännu bättre imorgon kan jag kanske fundera på det. Men annars blir det nog att ligga hemma och deppa bara.
Hojta till ifall du också behöver sällskap! Ja e med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar