4 oktober 2012

Dagen som gått

Har varit lite bisi idag. Är ganska trött nu också, så orkar inte plåga min hjärna med långa skriverier mera ikväll. Ni får alltså min dag i punktform:

- skule 8:30-13:00; engelska, titta film på engelska, matrast, gitarr
- iväg till läkaren klockan 13:00, fick konstaterat att jag har bihåleinflammation after all...
- städade Ernst & Young 2,5h
- via apoteket och handla medicin (antibiotika och slemlösande piller) för TRETTIFEM EURO(!)
- köpte äntligen en ny plånbok
- hem och greja på, värmde lite tomatsoppa åt mig
- Tees kom på besök, och vi hade intensiva diskussioner i ca 2h
- iväg på zumba 18:45, svettades en timme och kände mig faktiskt ganska på topp (man borde inte träna när man äter antibiotika, eller?)
- kom hem 19:50, 20:06 var jag ute ur huset igen, och däremellan hade jag hunnit A) duscha B) äta kvällsmål C) klä på mig D) fixa mig
- iväg till Netti på music quiz tillsammans med Hanna, L-M och Ida, aka "dagistantona". Vi blev 4:e!
- kollade ett avsnitt HIMYM och ett avsnitt New Girl med en kopp te och en skål glass
- diskade lite

Nu ska jag tvätta tänderna och krypa till kojs. Thank god it's friday imorgon. Go'natt på er!

2 kommentarer:

  1. Ingen större skillnad om man tränar med eller utan antibiotika. Pointen e ju he att du faktiskt e sjuk, å tå ska man int träna :) En inflammation i kroppen kan bli bara värr av träning. Tillåt de lite vila nu bara, fast he e tråkigt. He e aldrig heimåt med träning tå int kroppen e i skick.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå he e väl sant.. men tå ja redan ha vila 2 vikor å just no tå ja sko böri koma igang igen, så måst ja vil en gango tili.. blir så rastlös å stressa! eitt zumbapass måst ja jo få fa på i alla fall :)

      Radera