16 oktober 2012

Dagen med dåliga förutsättningar

Vaknade första gången runt klockan sex i morse. Hade sån otrolig värk i ryggen - ingen liggstil funkade... Provade på allt, men fick tillslut ge upp och rulla iväg till wc och trycka i mig en Voltaren-tablett. Hann i princip bara somna om så ringde alarmet. Var riktigt sned, och allting gjorde ont, så det var ett tag som jag undrade ifall jag borde stanna hemma. Men fick rätat upp mig någotsånär, käkade frukost, fick på mig kläderna på något vis, och hoppade i bilen.
Skoldag mellan halv nio och tolv; Den pedagogiska forskningsprocessen och Engelska. Blev riktigt supernöjd när jag fick ut mitt ordprov: tre poäng ifrån fullt, woho! Åt mat när vi slutade, och så började vi fixa inför sitzen. Jag, Anna och Christina var och handlade, och så kom jag hem för ca en halvtimme sen.

Ska passa på och vila lite nu innan det blir dags att byta kläder och sticka tillbaka till skolan (kl 17). Ska börja baka pajer och ställa i ordning, så vi kan börja vår "Tvilling/Trillingsitz" klockan sju. Är lite ledsen när det inte blir nån riktigt sitz för mig, får  bara dricka vatten och försöka vara med så gott det går.. Menmen. Livet är inte alltid så enkelt!

Här har ni dagens jag! Hanna tyckte jag liknade Pippi...
Leggins: H&M, vit lång topp: Gina Tricot, randig stickad tröja: 2€ på loppis förra sommaren

2 kommentarer:

  1. Haha :D He var positivt mena :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. fösto he :D kanski ja likna liti.. men sko jo vila ha en rikti pippitröjo! å två flätor..

      Radera