24 oktober 2012

Autumn sun

En till trevlig dag på förskolan idag. Har äntligen fått bestämt vad jag ska jobba med för mål nästa vecka. Återstår bara att försöka komma på några roliga och givande aktiviteter...

 Fick traska hem i vackert höstväder idag!
Nu ska jag käka mitt nya favoritmellanmål: äppelskivor med kanel som jag dippar i kvarg!

Ska "traditionsenligt" sätta igång High School Musical (sista, 3:an idag) och kolla tills det blir matdags. Sen som vanligt inga storslagna planer idag... Känns så underligt att vara här i Årvas, har inga måsten på kvällarna, får inte motionera desto mer, och Kalle är så trött så han orkar inte hitta på nåt actionspäckat. Blir mest dator och soffhäng med Criminal Minds och andra bra serier. Och vet ni, det är ganska skönt att BARA VAA.

2 kommentarer:

  1. Jag å njuter nu tå vi har praktik, just för att man har ledigt på kväldan ele på förmiddagan å man har absolut inga livsviktiga måsten, utan man får göra allt tå man tycker man känner för e :) Tänk så bra e blir en tå man får jobb på riktit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e no faktiskt skönt :) men saknar föståss att träna, kvelldan gar jo så myki snabbari tå man har NA att göra.
      jo vejt do he ska no bli skönt he! fast man hittar väl på tusen ader saker att pynj åpå me på kvelldan tå istelli ;)

      Radera