27 september 2012

Veckans glasstips

Jag är en av de största glassfantasterna jag känner. Ääälskar glass. Inte alla smaker, men det mesta. Tycker glass passar att äta närsomhelst. När det är kallt, varmt, blåsigt, strömavbrott, på dagen, på kvällen... Ja, ni fattar. Nå, tills igår så var min absoluta favoritglass SIA's Lemoncurd. Och jag säger inte att det har ändrats. Jag säger bara att sorten har fått en allvarlig konkurrent:

Aino choklad-vaniljglass med toffeebitar och mintkrokant

Så. Jävla. Gott. Att. Jag. Nästan. Tappade. Kontrollen. Och. Åt. Upp. Hela. Burken. Och den bästa delen? Jo, jag har halva kvar till ikväll. Jippii! Men alltså seriöst... Smaka. Den. Du kommer INTE bli besviken.

2 kommentarer:

  1. Oj hande e nog en smaklöksorgasm! Perfekt blandning åv allt, å int för söt. Å me äppelpaj, eller omenahyve ;) Deeeduu om du vågar!

    SvaraRadera
  2. ja precis, he e en heilt perfekt blandning!
    ojoj.. ja som itt sko bod äta så myki gott. måst no test nangang iaf!

    SvaraRadera