11 september 2012

Var och en med sina belöningar

Detta har hänt: 
Skrev klart min engelskauppsats och var tillslut riktigt nöjd med den. Gjorde tacofyllda paprikor, men det blev inte så bra som jag hade fantiserat (men säg om ni vill ha recept!). Trampade iväg till AK för veckans städning. Trampade hem igen. Fiskade fram x-antal avsnitt Desperate Housewives säsong 7. Satte igång zumba sculpt & tone, som jag inte dansat på över ett halvår. Svettades fyratusen liter och plågade mina stackars muskler. Kände mig som kungen efteråt. Spelade lite Bloons en stund och sörplade i mig en sånhär:
Wow, den slog nog till och med vaniljkvargen! Som att dricka oboy, fast nyttig och med proteiner. Hoppade i duschen. Har instiftat ett system att varje gång jag har tränat (absolut inte annars!) får jag använda den bästa peelingen och den bästa duschtvålen, nämligen denhär:
Den luktar så gott att man står och flinar som en idiot där under vattnet, och insuger chokoaromer (tills man får kallsup). Spelade lite till Bloons, men klarade inte och blev fitti. Nu ska jag koka en kopp te, äta knaraost med sylt och bänka mig framför DH. Var och en med sina belöningar!

2 kommentarer:

  1. Jag har ett jättebra recept (nånstans) på Mikas supergoda fyllda paprikor som hon brukade göra då hon var på köket vid Mirka. Påminn mej nångång så ska jag plocka fram det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej ska fösök koma ihåg att påminn de..

      Radera