16 september 2012

Tired as f*ck

Alltså ni skulle se mig just nu (men ni får inte, därför tog jag ingen bild). Ögonlocken är så tunga och jag har så stora mörka påsar under ögonen att man inte ens känner igen mig. Okeeej, inte riktigt, men ungefär. Något ditåt i alla fall!
Steg upp 05:10 och åkte iväg till Kemora. Kom tillbaka till Årvas för ca 20 minuter sen. Vilken dag det varit! Kallt och varmt om vartannat. Vår förening hade inte riktigt något flyt idag - om man bortser från mig. Volvo lyckades ta sig fram genom banorna och jag kom på en sjunde plats, av lite över tjugo damer. Så riktigt nöjd är jag! Fick både pokal och presentkort. Att Kalle fick hem en Opel Kadett som varit i massa finaler och gick skitbra var inte heller en dålig grej.
Och sen när vi trodde att vi skulle komma oss hem i någorlunda tid så hamnade vi att vänta en halv evighet på mat vid Neste i Edsevö. Suck alltså! Och jag som hade lääängtat heeela veckan efter en burgerpizza.. Gått och fantiserat hela dagen. Nå, tror ni det gick? NÄ! "Burgerpizza e slut". Jaha? Men laga mer då!? Nänä, tar väl opera + ananas då, MED fiberrik botten. Hmpf.

Som tur så fick jag veta att vi inte har någon skola imorgon, så jag behövde inte bemöda mig att köra 50km till Jeppis ännu ikväll. Kan hända ni hade fått läsa om nån som somnat vid ratten på Sandåsen då... Nå, nu ska jag bara dricka min kopp te och sen krypa ner under täcket bredvid min älskling. Go'natt på er!

2 kommentarer:

  1. vet du vem ellinor backström är? iallafall tycker jag att ni ser ruskigt lika ut !!! :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, vet vem hon är, och vet du, har faktiskt hört detdär förr! fast själv ser jag faktiskt inte så mycket likheter egentligen... :)

      Radera