27 september 2012

Slutet på skolveckan

Har inte så mycket att komma med idag, so I'm gonna keep it short. Trampade iväg till skolan i duggregn klockan 08:30. Hade rörelse. Alltför kort rast. Föreläsning i förskola & skolstart. Matpaus med inte-så-god soppa och klumpig chokladkräm. Gitarrspelning. Avslutade dagen med musik, och trampade hem i halvstormen 14:30.
Åt 1/3 färsk ananas till mellanmål, och sitter nu och funderar vad jag ska göra för middag. Har några olika saker att välja på i kylskåpet... Försöker lista ut vad som är billigast att slänga bort. Det var alltså sista skoldagen idag, och jag kommer åka till Oravais direkt efter naprapatbesöket och en lugn ridtur med Elli imorgon. Ingen vits att spara massa tillredd mat i kylen tills söndag, alltså...

Ikväll är väl planerna i princip samma som de varit hittills denhär veckan: slappa, vila, ta det lugnt. Får eventuellt besök av Tossa. Kanske promenera en sväng om vädret tillåter. Annars hade jag tänkt börja kolla en nygammal serie, nämligen Roswell. En av mina absoluta favoriter när jag var ung. Har på känn att det inte är riktigt lika häftigt längre... Nåja, tidsfördriv i alla fall! For that, I need.

2 kommentarer:

  1. Roswell!! Jag kolla igenom serien för typ ett år sedan och igen för na månad sedan, och jag tyckt no att he va värt e! :)

    sedan om bloggase, he e på gång, men he tar en stund, håller på att byt bloggplats, så vi får si.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå va bra om he e pågang iaf ;)

      ja har just skåda 3 avsnitt, å hidtills tycker ja no he e lika intressant som förr! he bästa e att ja int nestan minns nanting från tå ja skåda e fösta gangon, så he e riktit spännand!

      Radera