5 september 2012

Slow wednesday

Återigen en totalt superduper-onödig skoldag; 10:30 till 12:00. Stannade kvar en stund efter dagens engelskalektion och röjde i StuBI-rummet. Förskräckligt kaos där, eftersom vi i våras fick order om att plocka ihop allt vi vill spara, annars slängs det i sommar. Men eftersom det nudå inte blev nån flytt till Campus ännu i höst, så kan ni ju gissa vad vi har framför oss.. Just det, plocka tillbaka allting! Suck.
Kom mig hem och käkade gårdagens favosmörgåsar samt fil med jordgubbsmos och banan. Bläddrade lite i Jeposmettonas kokbok part 2 och blev inspirerad att prova på massa nytt. Bänkade mig här i hopp om att hitta motivation att göra skolarbete.. ännu har det inte infunnit sig. Får väl småningom börja på med middagen också, tänker mig ugnskyckling och sallad.
Sen blir det städning vid Aaro Kohonen, och en promenix med Tees i afton. Desperate Housewives och te och annat kvällsmys. Kan faktiskt inte fatta att det är onsdag redan.. Snart är det fredag och jag får kramas med Kalle igen! Och innan jag vet ordet av är det december och vi får jullov och jag får börja packa väskorna inför Karibien. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar