22 september 2012

Saturday morning

Lördagslyx är att få vakna upp bredvid ett välkänt blont hårsvall klockan halv elva, helt totalt utvilad och på bra humör. Synd att det goda humöret inte varade så länge, dock...
Har kämpat emot med hela min vilja att INTE åka iväg på zumba 11:15. Försökte göra lite dancemoves här och det kändes helt okej. Men jag vet hur lätt det är att man vrider fel när man blir ivrig. För att inte tala om hur ofta jag fortfarande får hostattacker när jag anstränger mig. Och snorig är jag också. Känns som att vara i husarrest, men jag bestämde mig för att stanna hemma. Och det gör mig ledsen! Hade ju kommit så bra igång med träningen, och nu är det ungefär på noll. Exakt 3 månader kvar till Karibien, och jag börjar få ångest...

Nå, får fokusera på annat nu en stund istället. Ska börja fixa mig och så ska vi åka iväg till Citymarket och handla lite inför dagen och kvällen. Kalle ska iväg och kolla fotismatch till Pensal klockan tre, så får se då om jag stannar hemma eller åker med. En promenad hade jag i alla fall tänkt hinna med idag. Och sen borde Sara & Adde dyka upp runt klockan sju, och så blir det tortillas och bastu och trevligt häng.
Ha en bra lördag, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar