24 september 2012

Monday

God eftermiddag från en fortfarande lika sjuk och surmulen bloggerska. Har varit i skolan mellan halv elva och halv tre idag. Otroligt skönt med sovmorgon! Igårkväll innan jag gick och lade mig värkte det nåt fruktansvärt i mina bihålor, men i morse när jag steg upp kändes det åtminstone liite bättre. Det sista jag behöver just nu är bihåleinflammation som pricken över i... Släpade mig igenom en föreläsning mediepedagogik, stubimöte, samt en lektion engelska.

Har varit hemma en timme och har redan dendär fuck my life-feelisen. Blir ingen zumba idag, så nu har jag absolut inget att göra förrän klockan är elva då det blir dags att dra täcket över huvudet och hoppas på en mindre sjuk dag imorgon. Har tänkt göra lite skoluppgifter och kolla Twilight. Funderar på en promenad också, men får se hur det blir med den saken. Att gå ensam är ju typ det tråkigaste som finns, och speciellt när man är sjuk och inte har motivation att gå längre än 100m förrän man vill vända om... Nå, det har ju alltid funnits en fighter i mig, så kanske det går an i alla fall.

Nu ska jag ta och vända ihop en tonfiskröra, riva lite morötter och diska. Sen får vi se vad som händer. Hatar. Att. Vara. Sysslolös. Och. Sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar