17 september 2012

Monday morning

Efter en nästan 11h:s natt så känner jag mig faktiskt lite piggare än igår när jag gick och lade mig, konstigt nog... Steg upp runt 9:30, och har alltså inte hunnit med så mycket ännu denna dag. Mulet och tråkigt där ute, blä. Svärmor står vid spisen, så snart blir det matdags i alla fall.
Efter det hade jag tänkt kolla ett avsnitt Desperate Housewives (sista i säsong 7!) och pussas hejdå med Kalle. Tur att det inte är så länge till fredag, då han kommer och övernattar helgen hos mig!
Till min lycka insåg jag också att jag har sportkläder med, så jag kan åka direkt till skolan på rörelse. Och sen tänkte jag ta fem flugor i en smäll och skriva handilslista färdigt, så jag kan åka direkt till Prisma. Och gratis blir det också, eftersom presentkorten jag fick igår var för 35€ till S-gruppens affärer. Hell yeah!
Ha en trevlig måndag, allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar