6 september 2012

Min torsdag

Goderafton här från Brinken. Har varit liti bisi idag, därav den dåliga uppdateringen. Men nu är det kväll igen (which I löööve) och jag får sitta och slappa för mig själv. Ska alldeles strax lägga mig i soffan och fnissa åt några avsnitt Desperate Housewives. Tänkte bara berätta lite om min dag först... Som ni kanske har märkt har jag blivit lite ivrig med att ta bilder. Hoppas det är okej? Förresten.. HALÅÅÅ?? Finns ni här ännu? Ingen har nämligen kommenterat på över en vecka...

 Steg upp 8:15. Drack ett glas God Morgon-apelsinjuice. Drog på mig sportiskläderna. Powerwalkade 30 minuter. Duschade. Åt en tallrik gröt. Fixade mig. Trampade till skolan tills 10. Uträttade lite ärenden. Var på infotillfällen inför fortsättningskursen i gitarr. Hade valbart-info och praktikinfo och Den pedagogiska forskningsprocessen. Slutade återigen klockan 12. Cyklade till Supermarket och shoppade lite.
 Kom hem. Fixade klyftpotatis-morot-lök i ugnen. Värmde med en kyckling från igår. Hade tänkt göra mera sallad men orkade inte. Åt en tomat som kompensation. Bakade en Key Lime-paj. Recept påväg..
 Handlade idag. 8,90€ från K Supermarket. Här ska det brännas fett och levas hälsosamma liv framöver!
 Fick kaffebesök klockan tre. Bjöd på paj. Diskuterade om allt mellan himmel och jord. Skrattade. Pratade så mycket att jag nästan tappade rösten! Plötsligt var klockan 18:15 and I was on my own again.
 Sandra och Ida
 Hanna och L-M
Hoppade glädjeskutt över vad som damp ner i brevinkastet. Kommer sooo not sleep tonight! Drog på mig träningskläderna och körde iväg till zumba. Dansade med 200% energi mellan 18:45 och 19:45. Hade en såndär superdag då jag kunde ha tränat fem pass till. Kände mig invincible. Åkte hem. Duschade. Åt en proteinkvarg. Satte mig här.

End of story.

2 kommentarer:

  1. Möller tupla för bara 8.90€??? Vilket kap :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jajja, he va na special me plussakorti :)

      Radera