17 september 2012

Ett skepp kommer lastat

.. med lite bilder från helgen och idag! Sen undrar jag, är det någon som vill se bilder från Kemora? Eller ska jag strunta i det?
 I lördags spelade Kalle och Einar Playstation, så jag poppade popcorn, drack en Somersby, och hade Desperate Housewives-maraton
 Fick inte ljudet att funka i svärisarnas rum, så jag fick ha Kalles trådlösa hörlurar
 Lördagsmyyys
 Har handlat ny tröja från Ellos
 Denhär bilden bara för att visa färgen på tröjan..
 Dagens käk!
(har ännu lite svårt att få i mig sånthär men.. det tar väl sig)
Monsteran har fått flytta upp på hyllan i vardagsrummet, eftersom den föll ner från fönsterbrädet i sovrummet förra veckan (alla antecknar i sina rosa ponnyhäften)

Tänkte bara meddela att min plan att gå på rörelse sket sig lite. Inte för att jag kom sent eller så, nej, jag kom faktiskt tidigt! Men för att lektionen tydligen var först nästa veckas måndag.. Åhå. Nå, fick åka och handla, och sen hann jag till E&Y för veckans städning också. Inte helt paha för en måndag, tycker jag!
Och nu borde jag verkligen börja på med en skoluppgift jag har att göra. Fast egentligen så vill jag fota och prissätta loppisgrejor och sätta upp på FB-loppis och här. Nå, måste väl börja i den tråkigare ändan, och se hur mycket jag hinner med innan zumba klockan åtta. Hejtå!

2 kommentarer:

  1. Jag vill ju nog se bilder då jag int kuna vara där!

    SvaraRadera
  2. ja å vill si!!! Tycke he e intressant å kul ti koll bilder åv tå ni a ve å kör :) å LAX vitsi ja e snål på lax nu!!

    SvaraRadera