4 september 2012

Den korta skoldagen

(har aldrig riktigt fattat mig på färgerna i min webcam.. de bara ändrar av sig själv.. skitirriterande!)

Hade skola mellan 8:30 och 10:00 idag. Jääättenödvändigt. Satt och datatöntade och diskuterade lite med klassmatesen efteråt. Käkade knackkorv och mos, och så trampade jag hem igen i det vackra vädret. Som ni kanske ser så sitter jag här och fjantar med webcamen nu istället för att göra något vettigt. Men sini, det är bara för att jag ska få tiden att gå. Hatar verkligen sånahär dagar, när man är så kort stund i skolan att det finns alltför mycket dötid. Inte kul när man bor ensam...
Nå planen är i alla fall att göra (eller börja på i alla fall) med en skoluppgift nu. Sen runt klockan två blir det städning vid Ernst&Young, och efter det ska jag trampa hela långa vägen till kusinerna i Kyrkostrand. Ska bli bjuden på mat och Heidis chokopaj. Inte helt fel i mina öron! Sen ikväll ska vi till Netti på två euros för att "fira" att skolan börjat. Wihuu. Och så var den dagen räddad!

Men nu ska jag skärpa mej. Hejtå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar