5 september 2012

Dagens

 Dagens outfit (ja jag veeet, jag har blivit sååå duktig!)
Midjetröja H&M, vit topp GinaTricot, jeggins Pieces
 Before cleaning (och nä, nån efter-bild får ni inte se!)
 Tog in några rönnbär och proppade dem i min cookieburk. Bossit!
 Alla borde ha dendär kokboken!
Dagens käk: Sallad med tomat, gurka, morot, salladsost och nötter. Ugnsstekt kyckling. Gött!

Nu är jag nyduschad efter en härlig 45 minuters kvällspromenix med Tees. Ska bänka mig i soffan med min kopp te och en cottage-cheeseproteinkvarg och DH. Hejbara!

PS. Man får faktiskt kommentera på denhär bloggen också,
(nästan) vasomhelst. DS.

2 kommentarer:

  1. Oj va du lagar me snål på kyckling!! E no liti fittit att int Feek tycke om varken kyckling elle lax så e blir alde laga na toko jär... E va no typ enda bra saken me tå a va i mili man fick ita va man vila ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e no faktiskt gött! förr bruka ja allti bara laga kycklingsås, men ooh va he e gott me ugnskyckling :)
      kanski do kan laga kyckling åt desjölv å nanting annat åt han?

      Radera