19 september 2012

Dagens status

Skoldag 8:30-12:00. Däremellan var jag en sväng till naprapaten. Vet inte om det var mest skönt eller smärtsamt, faktiskt. Bättre blev det nog, i alla fall lite. Men gubben informerade om att min rygg är ganska åt hell för tillfället, och att det kommer krävas en hel del behandlingar för att få den i skick. Men i skick kommer han få den, det lovade han! Så jag pustade ut och tänkte på min stackars plånbok.. Men konstaterade att det får kosta vad det vill bara jag blir frisk! Såhär kan man ju inte leva.

Nu ser jag ut såhär! Blev tejpad.
 Min ljuvliga blomma har blivit så fin!
 Dagens käk: sallad, ägg, fiskpinnar och spenatsås.

Som följande hade jag tänkt börja på med problemet ovan: välja kläder inför kvällen. Klockan tre åker vi iväg till Vasa; jag, Hanna, L-M och Ida. Vi tar min bil och Hanna kör. Innan dess måste jag duscha, fixa mig och välja kläder. Något säger mig att jag iiinte borde sitta här längre...
Kanske vi ses i vimlet ikväll?

PS. Det är inte världens enklaste grej att öva på morgondagens gitarrläxa när:
1. man inte kan sitta längre än 10min i sträck utan att få värk
2. gitarren är sjukt ostämd
3. det renoveras på andra sidan väggen
4. varje gång man försöker stämma via YouTube så borrar någon i betongväggen... DS.

2 kommentarer:

  1. He sjuka e jo att allt ede tejpasi faktiskt funkar! Had no mang fin mönster på min rygg jag å tå ja va gravid men di hjälpt faktiskt ibland liti för bra :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo he ska bli intressant ti si om e byri ta sjukari ikvelld tå ja drar bort tejpen (å ho myki rygghår som följer med!). tycker nog he ha hjälpt myki faktiskt, nog tar jo e liti sjukt enno, men betär vart e iaf! nästa frida ska ja pånytt, så hoppas he sko bli betär "for real" baket he.

      Radera