24 september 2012

Better late than never

Insåg nyss att jag helt glömt bort/inte orkat/haft tid för att sätta upp Kemora-bilderna som jag lovade. Nå, här har ni dem nudå. Hela drösen. Blir inga utförliga beskrivningar på placeringar i olika heat och så vidare. Kanske inte sådär jätteintressant för folk som inte förstår vad det hela går ut på (erbjudandet är ännu i kraft att jag skriver ett varmans-inlägg där jag berättar hur det går till, om nån är intresserad?) tänker jag... Men massa bilder får ni i alla fall. Och någon slags förklaring på vad jag menar med dem, typ.

 Klockan cirkus gurkus 07:05 - Team Årvas/Vöro.
 Fint väder hade vi hela dagen!
 Fnissade åt att massa bokstäver från reklamen hade blåst bort på vägen till Kemora. Eftersom detdär var den ända reklamen vi hade (klistermärkena tog slut) så kan det ha varit några som undrade vad "eikius ö" är för något...
 Tävlingen började klockan 10 med allmänna klassen.
 Kalle på startlinjen.
In action!
 Närkamp.
 Svartis hänger inte riktigt med och dör bort..
 .. och svaret var "soppatorsk" och en kabel som hoppat ur.
 Klockan halv två var det dags för damklassen, som kördes omvartannat med juniorerna. Jag laddade...
 Nervöst?
 På startlinjen.
 In action!
 Hänger inte heller med så bra...
 Inte alltid så lätt att hänga med!
 I nästa start gick det lite bättre!
 Jihuu jag leder!
 Försöker hålla mig framför..
 Blir passerad.. Och nästa bild borde alltså ha varit då jag körde fula knep och knuffade tanten i fråga i staketet... ÅHÅ
 Fortfarande med!
 På startstrecket i semifinalen.
 Yes! A-finalist!!!

 Naisten A-fiinaali. Gissa vem som missade växeln och lämnade femhundra kilometer bakom huligan-tanterna...
 Hejhej, här kommer jag!
 Hänger inte alls med.. Blev alltså sist i finalen, men 7/22 är inte så illa. Det var jag nöjd med i alla fall!
 Sen körde Kalle EVK.
 Hejaheja!
 Hängde inte med, han blev bara utknuffad...
 Hups, lite skråmig och bucklig bil vi fick!
 Ett riktigt gott mellanmål hade jag med mig!
 Bejbe.
 Mimmsån herself.
 Sen fick jag gå på prisutdelning!
Pokal + 35€ presentkort till S-gruppens butiker blev mitt pris.
Och sen fick vi ju en bil också, men hade glömt att fota i all min iver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar