25 september 2012

Aurinkoinen tiistaipäivä

Tjena mittbena. Nyligen hemkommen från skolan. Hade kort dag idag; halv nio till tolv. Engelska och förskola & skolstart. Kopierade och funderade på lite Stubi-grejs efteråt. Trampade hem i det härliga vädret och önskade att jag var i normalt skick och kunde sticka iväg på en springtur... Ååh vad det spritter i benen! För övrigt så har jag väl inte blivit bättre i skick över natten, tyvärr. Lika snorig och lika slemmig i halsen, och ryggen värker som vanligt. Great. Har gett upp hoppet om att bli frisk.
Var lat och orkade inte kocka när jag kom hem, så det blev en vaniljproteinkvarg och en Karppinen-toast med Årvasskinka, ost, tomat och gårdagens tonfiskröra. Jääättegott! Till kvällsmat har jag tänkt mig grönsaker/rotfrukter i ugnen tillsammans med "mammas goda biffar". Sen har jag ju också en halv portion klappagröit (vispgröt, alltså såndär rosa, för den som inte vet) till mellanmål. Jami.

Dagens planer då? Tjaa, inte mycket. Ska försöka att inte vara lika nörd som igår då jag kollade DH i 6h(!)... Idag kan det inte bli så mycket eftersom jag bara har 3 avsnitt kvar. Snyft. Men Twilight-filmerna har jag ju inte börjat på ännu. Tees och jag ska också ut på promenad i något skede, och sen hade jag tänkt göra klart mitt skolarbete som ska vara inlämnat på fredag. Så, på något sätt ska jag väl få en till dag att gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar