14 september 2012

Alltså seriöst

Nu frågar jag er en grej, och vill (nää, tvingar er!!!) att ni svarar: Vad har hänt med kommentarerna här på bloggen? Tycker det var ganska bra flow här ett tag, och nu har jag fått typ två kommentarer på tre veckor? Whadup med det liksom...
Tycker ni att jag skriver om tråkiga saker? Är det något speciellt ni vill att jag ska blogga om? Om ni inte säger något kan inte denhär bloggen bli bättre, just sayin... Och nä, det är faktiskt inte så jobbigt att trycka på "kommentarer", plita ner några ord, och trycka på "publicera". OKEE?

Nu ska jag äta omenahyve och fortsätta fredagsmysa. Hejtå.

2 kommentarer:

  1. brukar nåo lesa bloggen diin men brukar itt kommenter na ofta! e nåo sama sak på min blogg å, fast ja skriver nu itt om na särskilt vettigt :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja had som nyårslöft att byri kommenter mejr på bloggar, men int vejt ja no om he ha gaji så bra.. ibland har man jo int nanting att säg, å ader gang har man så myki så man int vejt vann man ska byri..
      it skriver ja na myki vettit helldär, kanske it så intressant att läsa om va ja äter å ho ja tränar ;)

      Radera