25 augusti 2012

Villaavslutning

Tjolahopp tjolahej!
Fördriver tid här på bloggen fast jag egentligen borde hoppa i duschen, fixa mig, packa, ja alltmöjligt. Men ni vet hur det är.. När man har annat man borde göra, så finns det massa annat skoj att hitta på! Har suttit och spelat Playstation i princip hela dagen. Gjorde lite wook med kyckling och fiskpinnar (ööh.. ja, jag tog vad som fanns i frysen alltså!), så nu är jag lite för mätt i masun. Att jag aldrig lär mig att man inte behöver äta sådär mycket. Suck alltså. Nå, ska ju klara mig på det x-antal timmar till så, kanske det behövdes.

Småningom ska vi alltså bege oss till Kalles villa, där vi ikväll ska fira villaavslutning tillsammans med våra vänner. Blir grill och chill och bastu och raketer och öl/cider of course. Mår nästan redan illa.. Huhh. Och som vanligt är andelen kvinnor på plats ungefär 5%... Hatar det lika mycket varje gång. Men vad kan man!

Det var väl vad jag hade att säga idag, måste verkligen duscha nu. Ha en trevlig afton allihopa! Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar