22 augusti 2012

Sovmorgon

Hups, råkade visst ta lite sovmorgon idag! Klockan 11:10 slog jag upp mina ögon till ljudet av porslin som klirrade runt matbordet. Bara att bädda sängen, dra på sig kläderna och gå till bords. Nu passar jag på att datorslappa lite innan det bär av mot Nykaabi. På agendan idag är en promenix med min kära Anna, som jag inte pratat desto mer med sen i typ.. februari!? Helt sjukt. Nå, sen ska förstås fröken Elli ut på en tur, och så blir det ett 20 minuters pass zumba innan jag styr kosan tillbaka mot Årvas.

Inget annat intressant att säga idag. Tråkigt väder. Börjar faktiskt bli ganska trött på att va ledig! Believe it or not..

2 kommentarer:

  1. E Elli din egen häst?

    SvaraRadera
    Svar
    1. nope, en Nina som äger henne. men jag får rida henne hur ofta jag vill, har gjort det sen 2005. före Ellis tid red jag en häst som hette Billy (samma ägare) från 2003 tills hon dog 2007.

      Radera