12 augusti 2012

Sorry for bad update

Nå hej. Har inte riktigt haft tid eller ork med er i helgen. Sori. Har väl egentligen inte gjort något extra.. Slappat och tagit det lugnt, hängt med vänner, ätit gött och gjort ett besök till Maxmodansin. En helt lyckad helg alltså! Skönt att inte ha så mycket program.

Nu sitter jag här och väntar på att äggen ska koka färdigt, så jag får något att lägga på kvällssmörgåsen (dark bread only!). Väntar också att filmen The Hunger Games ska ploppa ner här på datorn, så vi kan söndagsmysa med det.
Idag har det inte hänt så mycket. Sov länge, mådde lite illa. Tittade på OS och Top Gear och Vem vet mest. Skippade ridningen pga tidsbrist (ja eller mest för att jag inte kunde köra i mitt tillstånd) - tar nya tag imorgon. Stack iväg till drömhemmet på Kalles fammos kalas. Blev bjuden på god köttfärspannkaka och sen förstås tårta till efterrätt. Lärde mig att "åhå" är den korrekta termen för ursäkta på Årvasdialekt. Fnissade en hel del.

Och nu har jag ungefär 6 minuter på mig att bestämma mig om jag ska dra på mig springskorna mera ikväll, eller helt enkelt strunta i det. Var ju faktiskt ute en sväng i torsdags... Men en till skulle väl inte skada! Blir ju ingen zumba imorgon heller för att de ska börja renovera studion. Menmen. Måste väl ta mig i kragen nu bara. Hear you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar