31 augusti 2012

Om jag hade pengar...


Som alltid när jag får erbjudanden om rabatter från Ellos så kikade jag in en sväng. Men som alltid, så blev jag ganska besviken. Varför är det så, att allt man vill ha, så får man INTE rabatt på?? Suck..
Har försatt mig i shop-stop nu, så det ska finnas pengar på kontot för mat och bränsle och räkningar fram till åtminstone jul. Men, behöver faktiskt ett par nya vinterskor. Ääälskar Uggs (eller fejk, whatevs) men de håller bara en vinter för mig, så i år kan det hända att det blir något annat faktiskt. Har ju redan tre par hemma i skåpet... Men alltså seriöst, jag och vinterskor.. Det går liksom inte ihop!
Tycker alla vinterskor är så gräsligt fula, utom Uggs (fast helst vill jag ha den låga modellen, men det verkar inte finnas än i år).. Tja, dedär för 49€ är väl ful-snygga, men jag vet faktiskt inte. Kängorna funderar jag faktiskt på att beställa hem, men har ju redan ettpar liknande stövlar, som går att använda om det inte är alltför kallt.
Blä alltså! Varför ska det vara så mycket lättare att hitta snygga sommarskor åt sig!? Åh, om jag inte var en fattig studerande så skulle jag köpa ALLA dedär skorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar