20 augusti 2012

Måndag igen

Ny vecka igen. Fattar inte vart tiden tar vägen... Konstaterade att nästa helg (alltså inte inkommande) så ska jag flytta tillbaka till Jeppis. Tre månader sommarlov har bara svischat förbi. Huhhu alltså!
Idag steg jag upp runt halv elva. Städade upp lite i rummet, och konstaterade att det är lika bra jag tar med mig första flyttlasset till Jeppis idag, så har jag inte så överfull bil sen när det är dags. Packade en IKEA-kasse full med kläder och saker, så nu blev det lite rymligare i skåpen.
Dagens planer är alltså att åka till Jeppis. Först blir det E&Y-städning, sen till lägenheten ett varv samt något att käka. Efter det AK-städning, och tillslut zumba klockan åtta. Åker iväg ett, kommer troligen hem strax efter halv tio.

Har inget planerat denhär veckan. Imorgon är det Idas födelsedag, så då blir det kalas på kvällen. Och sen blir det ridning ons/to. Annars inget.. Längtar till lördag, då det är villaavslutning. Kommer bli ganska awesome har jag på känn! Vi är en hel drös som ska fira vid Kalles villan i Hällnäs. Mat och dricka och raketer och bastubad. Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar