29 augusti 2012

Lookalikes

Igårkväll åkte Kalle och jag iväg till Vasa och kollade The Dark Knight Rises. Är själv inte speciellt intresserad av Batman (eller andra superhjältar för den delen), men måste nog erkänna att jag tyckte den filmen var helt superduper totalt awesome! Så har ni av någon underlig anledning inte sett den ännu, tycker jag ni ska göra det nu på momangen. Helt klart värt både de tre timmarna och pengen det kostade. Är fortfarande ganska amazed. Och då brukar jag inte tycka om filmer som går under kategorin "pangpang/överdrivet". Men alltså påsant. Helt huippu film.

Men nu över till min point med dethär inlägget. Satt och förundrades hela filmen över hur mycket killen som spelar konstapel Blake liknar Heath Ledger. Helt sjukt. Man blir ju rädd att Heath har återuppstått från de döda och bytit från att spela Jokern till att bli polis... Huhhu alltså.
Avgör själva:
Joseph Gordon-Levitt?                    Heath Ledger?

Någon annan hade tydligen också tyckt att de liknar varandra... Och inte konstigt! Samma frisyr.. Nästan identisk ögonfärg.. De har ju till och med samma födelsemärke! 

1 kommentar:

  1. Oj faktiskt! Di liknar ju varanda jättemyki! :O o filmen va awesome! <3

    SvaraRadera