27 augusti 2012

Lite pics

 Från Idas kalas förra veckan
 Fredagsmiddag på Amarillo. Beefpocket, mums!
 Lördag eftermiddag @ Heikius villan
 Kalle fick för sig att klippa gräset
 Själv såg jag lite sur ut, fast jag var ganska glad!
 Slappade lite
 Sötto
 "Hej ja e fjortis"
 "Gumson, ja fångar en trollsländo åt de!"
 Strike a pose
 Jakten på trollsländan..?
 Skönt väder! Grillen tändes och första gästerna anlände runt klockan halv sju
 Lite blåsigt, men annars var det en härlig kväll!
 Käkade, drack, pratade, lyssnade på musik...
 Madde och Tees
 Mera folk
 Det blev mörkt... tände lite facklor och fortsatte festen!
 Eldade igång bastun - Kalle och Einar var de ihärdigaste badarna! 
(jag vågade faktiskt också simma, två gånger)
Fick EN fin raketbild! 
 Jalle och MX
 Vilda diskussioner..?
 Sen var vi bara några kvar. Och kallt var det. Så Tees och jag spelade lite kort. Suddig blev jag också...
 Tees min tös, med det kliande ögat
 Einar somnade i bastun...
Vi andra gick och lade oss inomhus(!) mellan tre och fyra nångång
 Slagfältet dagen efter - men hey, det kunde ha varit värre!
 Städade och plockade och kastade osv. Tillslut blev det riktigt fint!
 Övernattarna Fonsi och Lina tänkte aldrig komma sig hem. Så vi slöade och läste roliga historier, kliade myggbett, spelade kort och kastade pil. Hade glömt att köpa bröd så ingen frukost fick vi heller...
 Grått och trist väder!
På kvällen var jag hemma i Jutas en sväng. Kan ni tänka er, snart börjar badrummet vara färdigt! Och snyggt blir det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar