15 augusti 2012

It's a sunny day!

Gomårån. Öppnade mina vackra bruna två minuter före alarmet ringde, dvs exakt 09:48. Sken upp i ett stort leende när jag insåg att det var solsken och nästan 20 grader varmt utomhus! Wihuu. Dricker ett glass apelsinjuice och laddar Ipoden som bäst. Ska strax börja ställa igång med dagens mat. Sen är det fritt fram att krypa ner i solstolen för några timmar framåt. Stod ju och konstaterade senast igår, att om det inte blir sol snart så blir jag vinterblek på nolltid.. Nå, tur att någon hörde min tanke där.

Ikväll blir det att åka iväg till Jeppis för veckans AK-städning + lite fönstertvätt. Sen promenix med Tees, och om jag ännu är igång på hemvägen blir det en liten träff med Tossa också. Låter som en bra dag i mina öron!
Pepparkaks-Mimmi, kom tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar