28 augusti 2012

Irriterad

Tog jättelänge innan jag somnade igår. Vaknade av alarmet 9:15 och övervägde att stänga av det och helt och hållet skita i min planerade löprunda. Steg i alla fall upp, och kollade ut genom fönstret. Mulet, men inget regn. Fixade mig, åt frukost, drog på springkläderna, allt i sin ordning.. Precis när jag fått på mig jackan och skulle börja snöra skorna såg jag att det hade börjat regna utomhus. SUUUUUCKK. Är faktiskt inte så hurtig och ivrig idag att jag springer i regn, nono. Så det blir en tur ikväll istället! Men gud vad jag blev irriterad nu alltså... När jag väl hittat motivationen så vill jag ju göra nåt med den!

Har inte en endaste ynka liten plan på hela dagen idag heller. Så nu startar jag igång Playstation och svär över det nån timme istället. Man ska ju ta vara på sina lediga dagar! Eller hur?

2 kommentarer:

  1. ho va e du fixa ede så du kan lada upp meir bildre på bloggen tå e star att e int finns plats? du fråga jo om e i na inlägg fö en stånd san :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e ganska invecklat.. man måst laga ett nytt konto å san flytt över en ny blogg ti hande gamla..
      --> http://fixa-din.blogspot.fi/2010/12/flytta-bloggen-till-annat-konto.html
      följ hede så gar e nog bra!

      Radera