7 augusti 2012

Höststorm

Sitter här i soffan och myser under filten med Hell's Kitchen, Extreme Home Makeover, Top Model... Älskar vädret, men bara för att jag får vara inomhus. Hiskeligt vilken oktoberstorm som härjar utanför! Trodde ett tag hårt på att sommarens uteblivna finväder skulle komma i augusti, men tror nog jag tar tillbaka det nu... Fick klara oss på dendär ena veckan, verkar det som. 
Kalle och Mange är hos Einar i Lotlax och spelar Playstation, så jag får ha lite kvalitetstid för mig själv. Behövs verkligen! Det är inte många timmar under dehär 10 veckorna jag bott i Årvas som jag fått vara för mig själv. Göra vad jag vill. Bara ta det lugnt, tänka och slappa och bara vara. Såå skönt! 

En annan sak jag inte gjort på 10 veckor gjorde jag igår; Besökte mitt älskade Jeppis-hem. Det var minsann ett kärt återseende! Lite tomt och kalt, men visst suckade jag ännu av kärlek när jag öppnade dörren. Vet faktiskt inte hur jag ska kunna flytta därifrån permanent.. Huvadåda för den dagen!

1 kommentar:

  1. He e no tydligen nå speciellt me första egna hejmi; had nämligen sama feelis jag då ja va ti Åbo fö två vikor sen - vill aldri flytt bort därifrån :)

    SvaraRadera