24 augusti 2012

Hej fredag!

Godmorgon från Rölli-peikko! Mycket vacker i håret denna morgon... 

Som ni märker så har jag börjat få lite brist på rubriker här på bloggen. Eller tja, brist på allting överlag kan man väl säga. Tycker det blir mest "dethär har jag gjort idag" och kost o. träning här nu. Nåja, vänta bara tills jag är back in Jeppis och skolan börjar, då blir det andra bullar! Eller ja. Inga bullar alls egentligen.
Idag är det uuunderbart väder utomhus, så jag riktigt längtar tills klockan blir 12. Då ska nämligen jag och Linn ut på en promenad-pladdringsrunda. Skönt! På tal om det så tycker jag att motionen har gått riktigt bra denhär veckan; måndag zumba, tisdag springa, onsdag promenad, ridning, zumba, torsdag springa, fredag promenera. På söndag blir det förstås både ridning och zumba. Så jag börjar vara igång igen! Sakta men säkert...

Dagens planer då? Ja, Playstation var ju liksom lite roligt igår, så den banan tänkte jag fortsätta på idag också. När Kalle kommer från jobbet klockan 4 ska vi få lite mat i magen, och sen styr vi kosan mot Vasa. Alkoholhaltiga drycker ska inhandlas, samt mycket annat som vi behöver imorgon på villafesten. Det kommer bli skooj! Ja och förresten, nu ska jag vara nykter ända till Wasa by night. Och efter det ska jag vara nykter typ lika länge till. Hade jag tänkt mig i alla fall. Dags att skära ner på alkoholen, minsann. Har nog pimplat i mig för fem denhär sommaren... Syns tyvärr på kontot också.

Nå, he va he. Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar