17 augusti 2012

Fredagsfeelis

Hittade en gammal bild på mig från juni 2010, när vi kom till Alanya. Herregud.. är detdär faktiskt jag!? Har väl kanske ändrat lite sen dess. Lite annan frisyr. Annorlunda ögonbryn. 15kg mera vikt på kroppen... Kan inte riktigt komma över det.. Hur kan man ändra sådär på 2 år!?

Jaha, annat då? Steg upp 09:00, käkade en smörgås och drack ett glas vatten, drog på mig springkläderna och stack iväg. Tog en ny runda idag, ingen aning om hur långt det blev. Men så mycket vet jag att jag pressade mig till min yttersta gräns idag. Min gissning är att jag sprang ca 2km, gick 200m och sprang ca 2km till. På ett ungefär. Sista hundra-tvåhundra metrarna var jag så slut så jag trodde jag skulle dö. Skakade och trodde hjärtat skulle komma ur kroppen när jag gick halvkilometern hem. Fyfan alltså. Men vilken känsla såhär efteråt! Och dendär duschen.. ja det var nog veckans bästa, typ. Haha.

Har nyss fått i mig lite käk, och sitter och halvkollar på tv. Ida är och klipper sig för tillfället, men sen blir det min tur att gå ner. Äntligen! Har inte bestämt mig om det blir färg i skallen nu eller först om en månad. Får se vad experten säger..
Ikväll blir det förstås Nykaabi, och Juthbacka. Planen är att sova hos mami och papi, låna cyklar och göra Nykarlebys gator osäkra. Och det allra bästa är förstås Kieus vårrullar! Åh vad jag har längtat efter dem denhär veckan.. Fredagsgodis! Imorgon ska jag på Mary Kay-party till Tossas på eftermiddagen, och så hade jag tänkt hinna med en kort Elli-ridtur också. Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar