29 augusti 2012

En mulen onsdag

Fy vad jag hatar att komma på rubriker! Kommer aldrig på något vettigt. Suck alltså.. Tänk om man var lika påhittig nu som på sina Lunarstorm-dagar. Där kan jag lova er att det var något intressant och roligt som rubrik varje dag. Håhåjaja, kanske ändå bäst att jag inte använder mig av liknande. Kan hända ni hade fnissat ihjäl er.. Eller tyckt att jag var omogen. Troligtvis alternativ två.

Nå, tillbaka till verkligheten. Idag vill jag köra varmans. Hur overkligt det än låter... Har faktiskt inte kört rally sen föreningsmästerskapet. Och det är ju en månad sen. En månad! Sjukt. Men, nästa helg är det ju Rapakunkku i Jepo, så då botas abstinensen för en stund igen.
Steg ganska nyligen upp. Inväntar mat och tänkte spela lite Playstation innan dess också (ja, jag har blivit nörd!). Dagens plan är alltså att åka iväg till Jeppis runt klockan halv fyra. Hämta en klänning som jag handlat på Facebook-loppis (bra grejer detdär!). Iväg och städa AK några timmar. Sen off till kusinerna i Kyrkostrand. Hänga lite. Promenera med Tees och vovven. Fixa kvällsmat. Sova. Imorgon behöver jag bara skicka iväg dem till skolan, och ta ut hunden en sväng. Sen är det fritt fram för mig att åka iväg till Västermalmsbrinken och torka damm och börja plocka i skåpen. Så härligt det ska bli att få samlat sina saker på ETT ställe igen, och inte på tre! Home sweet home.

Och ja, det var väl ungefär det jag hade att säga idag.
Have a lovely day!

2 kommentarer: