3 augusti 2012

Ålandsupdate

Här på paradisön har vi det riktigt bra! Varmt väder (lite molnigt idag men det är okej), fina utsikter, trevligt sällskap och annars bara allmänt skönt med leeedigt. Har hittills spanat in stan, spelat minigolf, druckit en hel del cider/öl samt umgåtts och haft det bra. Käkade supergod mat på Dino's idag, och nu får jag datanörda en stund sålänge Kalle och Adam spelar NHL (tänk det, inte ens på Åland slipper jag Playstation-vrålet!). Ikväll blir det troligen trubadur och dricka vid Dinos.
Mer än så har jag väl inte att säga. Mera uppdatering får ni förstås när jag kommer hem igen! Och ja, det var meningen jag skulle ha satt upp en fin bild här, men eftersom Adams dator är en Mac... ja, jag har ju nyss lärt mig att använda internet på Kalles telefon. Så vi gör det inte värre än vad det redan är.
Ha e braaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar