5 juli 2012

Vill-chill

Här får ni min dag i bilder (och några ord):

 Stekte fläsket så länge solljuset räckte till

 Tog en melonpaus (och jag trodde jag skulle tycka om blodgrape, men det gjorde jag faktiskt inte!)
 Båten å haaavet
 Solen gick i moln men jag var nöjd - en nyans brunare igen!
 Kalle och hans mami joinade, och så grillade vi gott och gjorde chokobananer med vanillavisp till efterrätt... jamiii!
 Och så knäppte nån i fingrarna och Kalle somnade. Vi spelade lite kort och lyssnade på radio däremellan..
 Sen blev det soligt igen, och vi eldade bastu och badade lite. Kallt, men uppfriskande och skönt!
Kalle fotar, jag posar i smyg...

 Ida ute i det blå
Så fint!

Nu är vi hemma igen, och jag har ätit hotdogs och läst bloggar. Kalle kollar något tråkigt på tv och jag har inget att göra härnäst. Tur att det snart är sängdags! Hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar