5 juli 2012

Torstai

Ännu en strålande vacker och varm dag utlovades - och visst är det varmt, men vad tusan gör molnen här?! Dagens planer är att åka iväg till Heikius' villan tillsammans med Ida efter att vi fått i oss lite mat. Sola och bada och chilla all day long! Hoppas verkligen molnen försvinner... Planen var ju att katcha ännu mer bruna!
Måste bara säga att det är så hiiimla skönt att inte ha ett dugg på agendan. Att bara göra vad man känner för, när man känner för det. Men för att inte få det att verka som om jag är helt förslappad, så var jag faktiskt ute på en springrunda igår. Vågar inte säga hur långt det var, men jag gissar mellan 3 och 4 kils. I alla fall var det längst hittills! Det börjar ta sig, i sakta mak... Nu borde jag bara inhandla nya skor. Nån som har tips? De behöver absolut inte vara high-tech, och de ska definitivt inte kosta över 50e. Nån som vet?

Nu ska jag spela lite Sims innan det blir matdags. Ha en strålande bra torsdag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Dem har ju bra rea på alla sportaffärer nu. Ja hitta mina för 69 € å e supernöjd me dem. Fast man int motionerar så flitit så ere nog a och o me bra skor. Sök de ti en sportaffär å ha dem att hjälp de tär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo he sko jo vara ti sök se tid no tå di har rea.. som sagt böv di jo int vara så jättebra, men nog betär än ti ja har. gissar no att di har betär tips än om man far sjölv ti na Prisma elär na å handlar :)

      Radera