18 juli 2012

The damage is done

Inte mycket att berätta här inte. Jobbade 9:30-16:30 as usual. Varmt och härligt, dagen gick ganska snabbt. Var till Jutas och böt bort Nissi (som jag förresten "dikade" lite i morse, fniss) mot Hiluxen, pappa ska fixa bromsarna åt mig. Käkade lite mat back in Årvas, och sen for jag ner i verkstan och spanade in min surgubbe som höll på och skruvade och grejade. Lekte med Liam en stund, och sen kom Tossa hit, och så for vi på en välbehövd prat-promenad. Alltför längesen vi träffats! Himla skönt var det, både för kropp och skalle. Men inte för mina stackars fötter... Skoskav av nya skorna, blä.

Nu ska jag packa morgondagens lunch, och sen blir det att slagga framför tv:n tills klockan är "go'natt". He va he. Har inte riktigt lust att blogga nu... Ni får klara er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar