22 juli 2012

Sönda bloody sönda

Ursäktar för den alldeles förfärliga uppdateringsnivån här på bloggen. Men jag har faktiskt inget intressant alls att komma med. Känns som att det bara blir "idag gjorde jag det och sen gjorde jag det"-inlägg och lite bilder. Är verkligen utan fantasi. Har ni inläggs-önskemål så säg till!

Har börjat längta till hösten och min egen lägenhet och rutiner och ett aktivt liv igen. Måste erkänna att jag börjar bli trött på sommaren (ja ja, jag vet att man inte får säga så!). Kanske för att det inte har varit någon sommar att prata om ännu i år... Suck. Känner mig riktigt trött på allt just nu, faktiskt. Vill ha något nytt och intressant och spännande och roligt. Inte bara same shit, different day.
Nå, en vecka kvar på jobbet och sen är jag i princip ledig hela augusti.  Ska städa mina Jeppis-ställen och försöka tvätta lite fönster (läs: typ 100 fönster på alla sidor). Sen blir det eventuellt en Ålands-resa också. Det är väl planen i alla fall. Kunkku är kommande helg också! Ser framemot den tävlingen med mycket skräckblandad förtjusning i år.

Idag har jag: kollat när Kalle och hans papi skruvat. Varit och ridit Elli. Inte orkat göra någon mat. Fantiserat om kladdkaka men inte orkat baka det heller. Suckat över Kalle som snarkar på soffan.
Nu ska jag trotsa mina värkande, blåsiga hälar och dra på mig springskorna, så jag med gott samvete kan äta jordgubbar och glass efteråt.. Borde ju vara skönt springväder idag!
Jeppisbilderna är på kommande... snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar