23 juli 2012

Pics

Fixa litte PV

Åkte iväg till Jeppis på torsdag för att se Solid Faces
Och så blev det förstås en på Netti!

På fredag var det fint väder på kvällen, så vi stack iväg till Dykargrävin, jag och grabbarna grus
På kvällen hoppade vi i taxin tillsammans med Uffe&co och åkte iväg till staden J för att fira Jeppisdagarna
Benny och Kalle ovan, Uffe och Camilla nedan
Ja ja, jag vet att jag liknar mommo i min nuvarande hudfärg!
Kim
Besökte "festivalen" Watts up! och diggade Bon Jovi-coverbandet och drack lite gött
Minns inte namnet, men som sagt.. Bon Jovi covers!

På lördag for vi till Pensala UF och väntade på bussen till Jeppis
Kalle och jag, alltid lika graciösa...
En jag
En businessman till pojkvän
Svenska The Voice-vinnaren Dimitri spelade på skolparksscenen
Träffade kusin Heidi i vimlet...
Spanade in The Napkins med skönsjungande Charlotta i spetsen
Var förskräckt över huliganerna som hoppade benji på torget...
... där i bland Sami (ovan) och Therese (nedan)
Efter en heltrevlig kväll i Jeppis med besök vid Netti, skolparken, och andra ställen i stan, blev det efter några vårrullar dags att ta bussen hem klockan 4 (...)
Love Årvas in the morning! Såå fint med morgonsol...
Och sen måste Kalle och jag förstås ta en bild... lika fult som alltid!
Var inte riktigt redo att gå och lägga oss när vi kom hem, så vi käkade smörgåsar och satt och pratade och fnissade i en timme. Väckte halva huset och funderade en sväng på att gå raka vägen ner till verkstan för att måla bilarna. Kanske lika bra att vi somnade i alla fall...

På söndag blev det skruvning på agendan
.. men ännu är vi långt ifrån färdiga! Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar