24 juli 2012

Nothing to say

Livet rullar på i samma spår. Inget häftigt att berätta här inte!
Varmt och skönt idag i jobbet - men tiden gick olidligt långsamt. Körde hem-hem efteråt, och tog ut tant Elli på en tur. Böt tillbaka till min egen, reparerade (tack pappa!) Nissipissi. Årvas. Stack ner i verkstan och spanade in växellådsbytaren Kalle. Målade båda motorhuvarna röda. Gick in och käkade en hamburgare och väntade på Kalle. Har väntat en timme, men ännu har ha inte kommit in... Så ingen film idag heller, antar jag. TV:n funkar inte heller, så lite uttråkad är jag nog.

Äh. Vem försöker jag lura egentligen? Inget vits att skriva sånt som inte ens jag är intresserad av att läsa! Tänkte bara informera att jag lever. Och visa att jag inte glömmer bort er som orkar kika in här dagligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar