12 juli 2012

No more space

Skulle nyss sätta upp en bild, men så stod det att jag använder allt mitt bildutrymme!? OMG liksom... Någon som vet hur man ska göra då? Skulle verkligen inte orka börja gå igenom och radera onödiga bilder. Minns att någon sagt en gång att man kan göra en ny blogg, "utan att folk märker", för att så att säga börja om från början. Meeen... hur gör man det då?? Någon som kan helppa mej litte?

För övrigt har jag väl inte så mycket att berätta. Jobbdagen var ungefär som vanligt, och jag var extra trött efteråt. Känns verkligen att vi grejat på i full fart hela veckan! Det är faktiskt ganska skönt att det är sista dagen imorgon, måste jag erkänna..
Efter jobbet blev det käk, och sen styrde jag, Kalle, Ida och Einar kosan mot Vasa. Grabbarna shoppade Playstationspel på Gigantti, och själv hittade jag äntligen ettpar nya springskor på Citymarket. De kostade bara 35€, var svart-rosa och snygga, så jag var nöjd! Överväger om jag ska ta dem på en testrunda, eller om det får vänta till söndag...

Nu är jag nyligen inkommen efter att ha målat det allra sista på bilen. Så imorgonkväll är det bara att lasta, och så är vi redo för tävling på lördag! Kalle spelar sitt nya spel, så honom har jag nog ingen mer nytta av denna afton.. Kanske det vettigaste är dendär springrundan i alla fall.

2 kommentarer:

  1. http://fixa-din.blogspot.fi/2010/12/flytta-bloggen-till-annat-konto.html
    själv har inte prövat, men värt ett fösök :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för tipset! ska prova..

      Radera